الإثنين 03 يونيو 2024 الموافق 26 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
سوشيال

فتاة تحذر من شراء بيتزا بابا جونز: زفرة ومستواهم سئ

الخميس 27/أبريل/2023 - 11:26 م
مطعم بابا جونز
مطعم بابا جونز

حذرت فتاة من شراء البيتزا من مطعم بابا جونز الشهير بسبب سوء الخدمة وردائه المنتج ، على حد قولها ووفق ما استعرضته من مشكلتها.

 

وقالت صاحبة المشكلة مع بيتزا بابا جونز،" امبارح بليل الساعه 11 كنت طالبه pizza half spicy chicken ranch and half smokey من Papa John's Papa John's Egyptالبيتزا جاتلي في 45 دقيقة اقل من الوقت الطبيعيو دي حاجه فرحتني. بفتحها لقيت الsmokey ريحتها و طعمها حاجه في منتهى البشاعه. قلت ابص ليه كده لقيت لونها و شكلها زي ما في الصوره بل و كمان لونها افتح ".

 

وتابعت عن مشكلتها مع بيتزا بابا جونز،" كلمت خدمة العملاء ساعتها وقالولي انهم هياخدوا القديمه علشان حد من الquality control يشوفها و  بعتولي واحده تانيه و برضه كان فيها نفس المشكله و ريحتها  و طعمها كانوا فعلاً صعبين جداً.  دي مش اول مره اطلب او اكل البيتزا دي. 

 

وقالت عن بيتوا بابا جونز،" كلمتهم تاني و كانت ساعتها الساعة واحده و نص بليل و كلمني مسؤول الشكاوى و قالي ممكن حضرتك تستني لبكره و نبعتلك واحده تانيه  او هرجعلك الفلوس عن طريق ابليكيشن طلبات(علشان كنت طالبه من خلاله) قولتله لا انا عايزه الrefund   و بعتله الصور دي على الواتساب و تعليقك كان ان لونها طبيعي. قولتله تمام انا بكره متواجده في البيت ابعت حد ياخدها علشان الquality control يشوفها. و طبعاً لحد دلوقتي ولا حد جه ولا quality control ولا بلح! و حتى معتذرش على انهم باعتينلي بيتزا بايظة و ذفرة مش بس مره، لا مرتيين!".