السبت 05 أكتوبر 2024 الموافق 02 ربيع الثاني 1446
رئيس التحرير
حازم عادل
حوادث

حسام حبيب: شيرين عبد الوهاب عملت فى بنتها "هنا" حاجة لو الناس عرفنها شيرين هتنتهى عندهم

السبت 06/يوليو/2024 - 11:07 م
شيرين عبد الوهاب
شيرين عبد الوهاب

استدعي المطرب حسام حبيب للإدلاء بأقواله أمام جهات التحقيق، وذلك بعد أن حررت الفنانة شيرين عبدالوهاب محضرا ضده، تتهمه فيه بالتعدي عليها بالضرب والتسبب في إصابتها.

 

وقال حسام حبيب أمام جهات التحقيق: "شيرين عبد الوهاب عملت فى بنتها "هنا" حاجة لو الناس عرفنها شيرين هتنتهى عندهم".

 

وخلال التحقيقات؛ حاول حسام حبيب التقدم بدفوع في اتهام شيرين عبد الوهاب له بالتعدي عليها، واستعان بشهود عيان على الواقعة، وأرفق مقطع فيديو وعدد من الصور تثبت صحة موقفة في القضية.

 

وأكد حسام حبيب أمام جهات التحقيق: “مكنتش أتخيل أبدًا إن خناقة أنا مش طرف فيها، خناقة بينها وبين بنتها، إنها تقول كدا، وأنا هطلب شهادة بنتها وهي عملت في بنتها حاجة لما الناس هتعرفها شيرين هتنتهي عند الناس، لأن اللي يهون عليه ضناه يهون عليه أي حد في الدنيا، ولما شوفت المنظر ده كان لازم آجي وأشيل هنا من تحتها، ولازم أتصرف”.

 

استكمال التحقيقات

 

واستكمل: “اللي مأثر فيا أكتر إني قولت لهنا وقولتلها روحي اتكلمي مع مامتك، وجبت الاتنين وقولتلهم يا هنا دي مامتك ولازم تحترميها، وجبت شيرين وقولتلها دي بنتك وخلي كلامك بينكم وبين بعض، وطلعت، لاقتها قفلت الباب بالمفتاح، والباب زجاج، وفضلت أخبط محدش بيفتح، لحد ما شوفت منظر مش قادر أنساه، فكسرت الباب ودخلت أخدت البنت، وكلمت باباها وقولتله لازم تيجي تاخدها، وتيجي بنفسك مش هبعتها مع حد، وأرجوك ابعدها عن الشخصية دي”.

 

حسام حبيب: شيرين عبد الوهاب عملت فى بنتها "هنا" حاجة لو الناس عرفنها شيرين هتنتهى عندهم