السبت 07 سبتمبر 2024 الموافق 04 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
حازم عادل
فن وثقافة

بالشيشة.. محمد رمضان يهاجم موقع سعودي كذبه فى واقعة صفع الشاب: أنا شجاع (فيديو)

الخميس 18/يوليو/2024 - 06:16 م
محمد رمضان
محمد رمضان

نشر النجم محمد رمضان مقطع فيديو جديد له عبر صفحاته الرسمية وقام بالرد علي بعض القنوات العربية  التي تزعم كذبه فى واقعة سرد صفعة الشاب في أحد شوارع الساحل الشمالي .

 

وقال رمضان خلال الفيديو "حق الرد على بعض المواقع اللي الجمهور لفت انتباهي اللي هما متحاملين عليا بشكل كبير حتى بعد اعتذاري سابوا الفيديو كله وماسكين علي قلم بسيط طير الكاب والنظارة وبيلمحوا أن بكذب لان مفيش ما يثبت صحة كلامي كله  لكن الجمهور لاقي الفيديو اللي يثبت دة علشان يثبت للقناة ان شجاع وقوى مضربتش قلم طير كاب ونظارة و تمالكت نفسي ومسحت الفيديو حتي من غير ما اكسره التليفون اللي كان عليه إساءة لاسم ابويا مطلعين الشاب الصغير أن كداب ويقول ابقي تقل ايدك المرة الجاية "

 

وتداول مقطع فيديو لـ مشاجرة بين الفنان محمد رمضان وشاب، أثناء تجوله في أحد شوارع الساحل الشمالي، وسط عدد كبير من جمهوره ومحبيه.

 

وظهر رمضان في الفيديو المنتشر على مواقع التواصل الاجتماعي، وهو يمسك بالشاب بسبب الموبايل، قائلا: «هات الموبايل»، ليظن الجمهور أن الشاب صور رمضان وهو في موقف غير لائق، أم أنه لص حاول سرقة هاتفه.

 

وحاول محمد رمضان في الفيديو أخذ الموبايل بالقوة، وتفاجأ جميع الحضور من رد فعل رمضان الذي صفع الشاب بالقلم، وكان رد فعل الشاب أيضا أنه قام بصفع رمضان بالقلم