السبت 18 مايو 2024 الموافق 10 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
حازم عادل
فن وثقافة

حسام حبيب يكشف لجماهيره المتسبب فى تسريب فيديو والده

الثلاثاء 29/يونيو/2021 - 10:19 ص
حسام حبيب وشيرين
حسام حبيب وشيرين

ظهر المطرب حسام حبيب في فيديو جديد له يواصل الدفاع عن نفسه وعن زوجته الفنانة شيرين عبد الوهاب بعد التهم التي توجهت له خلال الأيام الماضيه القليله بسبب تسريب زوجي لوالده يؤكد فيه أن زواج نجله من شيرين عبد الوهاب ليس ناتج عن علاقة حب لكن لاستغلالها والسيطرة على مالها. 

وقال حبيب في الفيديو "معلش شكلي كده أظهر في الفيديو كتير، عشان مش عارف أسميها ايه بصراحه اللي مفروض يعني انها بتدعي انها صحفيه وانها عملت عمل صحفي، بسالها سؤال، نسمع مع بعض كده هي بتقول ايه".

وقام المطرب حسام حبيب بتشغيل مقطع صوتي لصحفية وهي تقول "هذا سر هذا مش مذيعه نحن اخترقنا هذا الرجل بطريقتنا وبقالنا 6 شهور نشتغل على الموضوع الآن عندنا معلومات بس معندناش اثباتات، وأن هذا العمل الاستقصائي بيتوجب أن نخرق الأخر اذا كان ظالم، وصحتين على قلبه أكل البوكس واعترف بكل شئ".

وعلق حسام حبيب على هذا التسجيل قائلًا "عايزه أقول لحضرتك انتي بقى أختارقتي الأخر ازاي !!!! ، أولًا عمل استقصائي يااا.. مفيش وصف، أنهي عمل استقصائي اللي يسمحلك انك تخترقي حيات ناس وتبعتي واحده وانتي معترفه بلسانك إنها مش مذيعة، هتكون شغاله ايه الواحده دي ما أكيد من الشبكه اللي انتي بدريها، الآن اكيد الناس كلها عارفه شغلك الحقيقي ايه".

وطالب الفنان حسام حبيب من صاحبة التسجيل الصوتي أن تعلق على هذا التسجيل والتأكد ان هذا التسجيل صوتها أم لا، مؤكداً لها أنها سوف تدفع الثمن كبير، ومختتمًا حديثه  بسؤال "اللي انتي بعتها دي ايه !! ما أكيد مش دكتورة سنان، دي واحده من الشبكه اللي انتي بتدريها"